Hi,
ich musste 2016/17 notgedrungen einige Übernachtungen bei Sanparks stornieren. Es wurden 75% der bereits gezahlten Summe auf mein Sanparkkonto gut geschrieben. Im Anschluss an den u.a. Schriftverkehr habe ich telefonisch Buchungen für knapp 14.000Zar getätigt und mein Konto fast auf Null gefahren.
Der Beitrag sollte helfen .
Hier der Schriftverkehr mit Sanparks: Von unten nach oben lesen.
Good day
Thanks for choosing SANparks.
We looking forward to hear from you.
As from 1 September 2017, all visitors over 18 years old will be required to produce their identity document. (ID), passport or alternative valid identification e.g. driver’s licence card for scanning upon entering/exiting the Kruger National Park.
Kind Regards
Mogolo Mokone
SANParks Contact Centre
Tel: (012) 428 9111
Fax: (012) 343 0905
E-mail:
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
website address:
www.sanparks.org
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Date: Thursday, 16 August 2018, 16:06:39
To: <
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!>
Subject: Aw: RE: Account of Peter XXXXXXXXXXXXXXX
Hi Mogolo,
thanks for the quick answer. I will contact you next week for further bookings.
Regards from sunny Germany
Gesendet: Donnerstag, 16. August 2018 um 11:27 Uhr
Von:
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Betreff: RE: Account of Peter xxxxxxxxxxx
Good day
Thanks, please contact us immediately after making the booking to process the payment for you as you won't be able to use it on your side.
To whom it may concern,
Due to some cancelations in the past I have a lot of money on the account of Peter xxxxx (Kontoxxxxx)
Unfortunately I don’t know how to book new accommodations by paying the money from the above mentioned account.
Receiving a short description how to pay accommodation via this account is highly appreciated.
Looking forward receiving your answer soon.